Faiirlytale Kızlar sat’a göre 12+0 dayiz şuan yarın kontrole gidicem inşallah, cinsiyet öğrenme şansımız var mı acaba? Özel hastane takipliyim bu arada✨
aleynanurrc Faiirlytale benim ilk gebeliğim 13 haftalıkken doktorum ısrarımla tahminde bulunmuştu kız dedi 15 haftalıkken öğrendimde erkek dedi tekrardan doğrulup payı yok sanırım tahmin üzerine yapılıyor
Iraz Faiirlytale benim özel hastahanede 11+5 de oğlumda tahmin etmişti doktor bunda sad ve ilk defada özele gittim bende 12+3 üm ama bebisim 2-3 gün önde gözüküyordu hep sağlıkla kucaklayin ultrason iyi ve doktor ilgiliyse tahminde bulnuabiliyor
Faiirlytale aleynanurrc 11.haftada bile öğrenenler varmış biraz umutlanmistim o yüzden teşekkür ederim