Nazan_311 Merhabalar benim 2 tane kızım var çok şükür 3 üncü bebeği istiyorum spiral vardı bende 6 ay önce çektirdim Eylül ayının 22’sinde adet oldum normalde gecikmelerim oluyor ama bu ay 8 günüm geçti arada bulantım oluyor ama 1 kere istifa ettim birdaha olmadı belim ağrıyor beyaz akıntım var bugün test yaptım ama negatif çıktı neden olabilir acaba hamile olabilir miyim yoksa değil miyim anlayamadım bu ay bitiyor ve regl olmadım
Erkekannisi2 Nazan_311 canım ck taktıysan olmuyor bende 3. Yü istıyorum 3 aydır deniyoruz olmuyor, taktıgımdan hep gecıkıyorum bu ayb8 gun geciktim , diğer ay 13 gun gecikmem oldu akıısna bırak , negatıfse negatıf bende hep oyle oldu