Pinnar7 Adet günüm 200 olan betam adet tarihinden 5 gün geçince 2.000 e yakın çıktı.çok şaşırdım gerçekten bu kadar hızlı yükselmesi mucizevi bir olay daha doktora 2 gün sonra gideceğiz. Keseyi görürüz değil mi
Papatyam--01 Pinnar7 görülür artık hayır’lı olsun bizde dün gördük benimde betam yüksekti erken döllenme olmuştu
Senaaaskr Pinnar7 benim betam 1800 çıktı sat a göre 6+2 ama muhtemelen geç dollenme Pazartesi gitsem kese görünür mu ? Birde son yaptırdığım beta hcg dün sabahtı bugün hala e nabizda görünmüyor neden acaba ?
aleynaozalpp14 Pinnar7 canım 2.000 deyse iki gün sonra 4.000 leri bulabilir 4.000 olduysa vajinal ultrasonda gözükebilir ama 5.000 6.000 olunca karından ultrasonda gözükür
Simsimsimm Papatyam--01 benim adeti 2 gün geçtiği gün betam 3200 çıktı , erken döllenme mi oluyor o zaman hesaplamayı nasıl yapacağız
Poyraz20_ Sağlık ocağında bnde dün kan verdim sadece homegram çıkmış bthc çıkmamış neden acaba dün sabah vermistim
Papatyam--01 Poyraz20_ beta biraz geç yansıyor e nabıza barkod numarasını alsaydın yaşadığın ilin Laboratuvar sonucundan görebiliyor sun aynı gün
Papatyam--01 Pinnar7 sadece keseyi gördük şimdilik haftaya kalp atışı için çağırdı folık asit kullanıyor musun dedi kan değerlerine bakıyor :)
Pinnar7 Papatyam--01 ben kan değerlerimin hepsini sağlık ocağında yaptırdım, e nabızda yansımış hepsi normal. Kalp atışı için 6. Haftadan sonra diyorlar bakalım bana ne diyecek yarın :)
Papatyam--01 Poyraz20_ bnde 153 ile öğrenmiştim adetim bir gün geçtikten sonra 977 olmuştu. 5 gün sonrası keseyı gördük. Sağlık ocagına git onlar gebelık kontrolünü yapacak sana gün verebilir tekrar kan için . Hadı hayırlı olsun3 haftalık falansı :)
Merve__26 @Senaaaskr bazen hastaneden kaynaklı görünmüyor sonuçlar. Sizinde pazartesi görünür artık kese
Pinnar7 aleynaozalpp14 doktorum bayaa bir sıkışıp gel dedi demek ki gözükeceğini inanıyor bence ama yeter ki gözüksün de bekleriz, kalp atışını duymak için de bekleyeceğiz zaten her türlü.