Cagla46 Doktor bir kese daha gördüğünü ama geç döllenme olabileceğini söyledi ya da kanama kesesidir kendiliğinden kaybolur dedi böyle bir şey yaşayan var mı kızlar 6 haftalık daha
Mucize2 Cagla46 en son bana böyle dediğinde doktor bir sonraki hafta ikizlere hamile olduğumu öğrendim
Cagla46 Sara_bebek kanamam yok ama kesenin etrafında bir kanama vardı progestan kullanıyorum düşük tehlikesi var
Mucize2 merveasd anne tarafında çok var annemde var ikiz bebek tedavi ile olmadığı müddetçe anne tarafı geninden geçer
merveasd Benim iki taraftada yok doğal yolla doktor iki kese gördü o zaman genelde hep genler etkili olmuş doğal yolla .bende kese kaybolabilir