miranmiran1306 Yazmelegi_ ilk gebeliğimde 40 haftaya yakındı kırmızımsı gelmişti bunda böyle olunca şaşırdım
Esma_nur34 miranmiran1306 benimde dün geldi başta kırmızımsıydı sonra gelmeye devam etti ve sarıydı dediğiniz gibi. Bence nişandır o
miranmiran1306 Esma_nur34 peçete koydum şuan tekrar bakıp emin olmak için ama hiç kırmızı pembe gibi gelmedi
gmzekls12 Bende 38+4 üm o akıntı bende bir haftadir var herkes normal diyor bu sabah uyandığımda o şeffaf akıntının içinde böyle iplik gibi kan parçasıda vardı nişan olabilir mi?