Birbebekikiyetiskin Seymansk evet sürekli değişiyor şu anda kafası diyaframa baskı yapıyor o yüzden zorlanıyorum
Ssssserapppp 12betul alerji için ben ilaç kullandım ama o da bitti. Doktor suan daha iyisin diyerek yazmadı 😅Son aylar en zor zamanlar malesef, neyse ki az kaldı ☺️ siz kaç haftalıksınız
12betul Ssssserapppp Ssssserapppp bugün tam 29 haftalık oldum canım 3. Trimester zaten alerji olmasa da ıhlaya tıslaya geçecek 😂
Ssssserapppp 12betul malesef canim, bir an önce geçsin de bebisleri sağlıkla kucağımiza alalım, gerisi önemli değil 🌸☺️