Aycicegi_ Yarın sezeryan olucam İnşallah. Tansiyonum olduğu için 37+5 te planlı sezeryan oluyorum. Bebeğimi sağlıkla kucağımıza almamız için dua ederseniz çok mutlu olurum🤍
Esraa00 Aycicegi_ Rabbım sağ salim kucağına almayı bir an önce toparlanmayı nasip etsin inşallah Dualarında eksik etme isteyen hak eden herkese hayırlısını sağlıklısını nasip etsin🫶🏻