Normalde ilk zamanlar sibel hocaya gittim fakat bi yerden sonra gitti salih beye gittim sevemedim zor durumda olduğum için tayfun beye geçtim ama şimdi doktor değişimi istiyorum yapsam mı bilemedim 2 tane yeni doktor gelmiş onlardan birine gideyim diyorum pek cesaret edemedim 33 haftalık olmak üzereyim tayfun beyde kalsam mı yoksa yeni doktorlardan birine geçsem mi çankırıda olup hangi doktora gidiyosunuz acaba?