Nacyax Hanımlar aşırı bir bel ağrısı yaşıyorum şuan 11 gibi yatağa uzanmıştım kalktığımda ayakta duramadım hala da yürüyemiyorum acile geldim doktor kesenin yanında sıvı görünüyor dedi bu sıvı kötü bişey mi
Tomrisinizi Nacyax merhaba, ben de de göründü 5 haftalıkken, doktor vücut o sıvıyı emecek demişti ki öyle oldu 6. Haftada gittiğimde sıvı kalmamıştı. Ödem gibi bir şey zararı olmaz demişti çok şükür olmadı. İçinizi ferah tutun.
mervebaydar Nacyax Bana da aynı şekilde sıvı var denildi progestan verdiler 2 gün sonra tekrar gittiğimde leke şeklinde kalmış denildi 1 hafta sonra başka hastaneye gittim ikinci kese görüldü moralinizi bozmayın korkulacak birşey değil.
Esralemi Tomrisinizi benimde bugun başıma geldi kese var bebekte var ama kesenin yaninda sıvı var dedi doktor progestan fitil verdi haftaya tekrat gidecem ama tehlikeli bu durum dedi bana doktorum
Tomrisinizi Esralemi bence kendinizi germeyin, ilaçlarınızı kullanın bol istirahat edin. Stres yapmayın.
Nacyax Esralemi başka bi doktora da görünün bende biri var dedi tekrar göründüm gebeliğin sağlıklı sıvı vs de görmüyorum dedi içim baya rahatladı
Esralemi Nacyax ama sıvıyı bana gosterdi ultrasyon görüntüsüde var perşembe günü tekrar gidecem bakalım eğer tatmin edici şeyler soylemezse başka doktora giderim