Halimegamze anne_adayi_37 Src54 bende 35+1 deyim. Pıhtılaşmam yüksek çıkıyor bir süredir bana da bugün doktorum sezeryan dedi biraz stres oldum galiba
Lumos 35 haftalık olduk bugün 🥰 ay dün gece rüyamda bebişim doğmuştu tabi erken doğuyordu ama yinede çok güzel bi histi ya sizde görüyor musunuz böyle rüyalar doğum yaptığınızı falan 😀
Minnos_23 Lumos bende görüyorum yalnız değilmişim 🥰😀 29+5 haftalığız bizde🥰 Rabbim hayırlısıyla vakti saati gelince sağlıkla uzuvları yerinde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🥹