Fundaaaa46 benim isyan ettigim ne gerek var ben bunu yapamam deyip bebegimi ağlatıp ertesi gun doktoruna gidip göstererek
yaparmsnz dedigim sey… burnuna 1.5 2 ml bebegin kafasını kaldirarak sikiyosunuz burnuna nem veriyo hapsirtip bisey varsa cikariyo eger yogun sumuk gorurseniz nazal aspratorle cekiyosunuz.. ama aspiratöru gunde 1 den fazla kullanmayin tahriş edersiniz .. serum fizyolojigide maksimum 3 4 kere kullanin yutturmayin burnundan geri aksin kafasini diklestrin .. damla damla islatsaniz bile yeterli (yenidogan icin gecerli)