Yaklaşık 4 gündür inanılmaz ağrı ve batmam var uyutmuyor nefes aldırmıyor ne Zaman hareket etsem çok acıyor sizce normal mi çevremdekiler bebek büyüdüğü için diyolar ama bu kadar da şiddetli olacağını düşünmüyorum aynı durumu yaşayan var mı içimizde ne yapmamı tavsiye edersiniz