Melis06 19.haftamdayım ben iki gün önce yaşadım canım. İnanılmaz bi sancı kilit halde vücudum afedersin ama gaz çıkarınca rahatladım o kadar ağrım olmadı ama karnımda bir bitkinlik hissedince belirtilerimi yazdım doktora. O da hele ahim ağzı uzunluğuna bakalım dedi. Dün gittim baktı sorun çıkmadı rahim ağzı uzunluğunda. İdrar yolu enfeksiyonu olabilir olunca böle şikayetler olabiliyor dedi. İdrar testi istedi. Çok az bi sorun gördü tek kullanımlık bi ilaç verdi. Bağırsak sorunu gibi duruyor Gaz problemi olabilir dedi. Ki bende gaz olduğunu düşünüyorum ondan bi gün önce gaz yapacak şeyler yemiştim çok fazla.Kabızlık da yaşıyorum ben onun için de ilaç verdi canım. Doktoruna bi sor istersen em doğruyu onlar biliyor herkesin şikayeti sorunu farklı olabiliyor.