Kızlar nasipse inşallah doğumum Ocak ayında olacak. İlk kızımda 16aylık olana dek pamuk kullandım alt temizliği için, zorlandım yalan yok sürekli ılık su yap fln evde sıkıntı değil de dışarda çok sorun oluyordu hep termosla geziyordum ekstra sıcak su bulmak sıkıntıydı çünkü. Şimdi kararsız kaldım kıyamıyorum da hava soğuk olacak diye. Bir yandan da bu defa iki çocuk olacak daha pratik olur diye gönlüm ıslak mendilden yana fakat hiç yenidoğan döneminde ıslak mendil kullanmadığım için bilmiyorum. Kız çocuğu için kullanan varsa yenidoğan döneminden itibaren pişik tahriş fln oldu mu, hangi marka kullandınız yazarsanız sevinirim. Birde soğuk soğuk tenine değecek diye imtina ediyorum ama pratiklik de istiyorum bilmiyorum bir aydınlatın beni 😔