Femay asla. Hiç bir belirtim yoktu. Geç döllenme olmuştu. Adet gecikmemin 10. Günü gebelik testi bile negatif çıktı. 15. Gün başka bir tahlil vermek için hastaneye gittim ve HCG yerde bakıldı ve hamile olduğumu öyle anladım ve inanmıyordum. Ne mide bulantısı ne kasık ağrısı ne meme hassasiyeti🤷🏼♀️