-Papatya33 Dlkkdr6431 amin inslalh. Hep Kaset test yaptm negatifti. İlk gebeligimde adet günümde öğrenmiştim
senatss Dlkkdr6431 kız ben yarın yapacam sende yap diğer arkadaşta yağacak hepimiz de pozitif sonuç alalım inşallah
Guneyinannesi1 anneeolmkkk valla anlamadım ki az önce farklı marka denedim 20 dk çizgi belirdi yine ilk 5 dk da şekilden şekile girdim görmek için slslslal
anneeolmkkk Guneyinannesi1 ay hadi imşallah çıkar ya haber bekliyorum mutlakaaaa ama hissediyorum varrrr
Dlkkdr6431 senatss tam Kiz seni mi kıracağım yaparım da erken daha diye düşünüyordum yapalım burda buluşalm 🤲🤲🤲
Guneyinannesi1 Dlkkdr6431 varmı ki çok zor görünüyor dün yaptım sabah yaptım bide yarım saat oldu yapalı işte böyle şuan hepsinde bu şekilde çizgi ama aşırı zor görünüyor bilemedim
senatss Dlkkdr6431 ben sabah erkenden yapcam en geç 9 da yazmış olurum valla sana sabah 8 de evden çıkıcam çünkü 😅😅😅
Dlkkdr6431 Guneyinannesi1 var canım bende emin olmak için kan ver istersen 3’de böyleyse daha niye emin olamiyon kiz
Dlkkdr6431 senatss valla ben bakacağım ne zaman fırsat bulursam tabi ama sabah idrar ile yapın deniliyo ama öyle de böyle de çıkar herhalde
Guneyinannesi1 Dlkkdr6431 ama zor görünüyor saat geçtikçe belli oluyor buna da kuruma çizgisidir diyorlarmış
Dlkkdr6431 Guneyinannesi1 bence var canım bu şekilde gösterdiyse az çok fark etmez hamilesin bence 🤲inşallah