@Qwert2211 Merhabalar tam aradığım konu çok sevindim ☺️ 2 yıllık evliyim çocuğa kadar verdik son adet tarihim 20 Ekim ilk korunmasız ilişkim 31 Ekim 4-5-6 Kasım sizce tutma ihtimali var mı bata şuan 9 gün var 17 Kasım olarak gösteriyor , normalde de ağrılarım kramplarım hep oluyordu kistten dolayı geçen sene kistim patladı 2 hafta ilaç kullandım sonrasında doktora hiç gitmedim oda gerek duymadı çağırmadı. ilişkiden sonraki gün 24 saat sıvı su gibi akıntım oldu 1 defa şeffaf akıntı oldu ama 4 gün kramp ağrı batma oldu 1 hafta sonra grip oldum mide bulantım başladı üşüttüm diye mi acaba ne yapmalıyım ve perşembe doktor kontrolüm var 14 kasımda belli olur mu kanda