Merhaba 🙋🏼♀️benimde bat 16 gösteriyor uygulama yüksek ihtimalle bugün yumurtlama günümdür çünkü geçen iki ay ovülasyon testiyle adetten sonraki 8. gün yumurtlama gördüm. Bizim biraz sıkıntılarımız var o yüzden olmuyor sanırsam ama gereken tedavileri doktorumuz aracılığıyla yapıyoruz. Çok istiyorum, çok kafaya takıyorum, hiç bir saniye aklımdan çıkmıyor, hep ellerimi açıp dua eder şekilde buluyorum kendimi. Diyecek söz bulamıyorum bunu sadece yaşayanlar bilir. Dilerim ki anne olmayı isteyip bu yükün altından kalkabilecek herkese hayırlı sağlıklı bir evlat nasip olur 🙏🏻