tubaydinlioglu_3561 Merhabalar herkese normalde alerjik astimim vardı hamilelikte birlikte astim daha da artti ventolin kullanmadan da geçmiyor. Sakıncaları yok deniyor ama yinede bebek için endişeliyim. Aranızda ventolin kullanan var mı?
Tubayo tubaydinlioglu_3561 hamileliğim boyunca astım ilaçlarımı kullandım ama ventolin değildi. Göğüs uzmanına giderseniz yardımcı olacaktır
Dilaren tubaydinlioglu_3561 boğazda takılma hissi öksürük için doktor verdi sizde öyle Bir problem oluyor mu
Sema_nur60 tubaydinlioglu_3561 aşkım ağır alerjik astımım var 3 hava 1 hap kullanıyordum. Hepsini bıraktım 8 aylık olduk nefes almak zor can cekişiyorum inan bişey olue diye içmiyorım. Düzensiz nabız ritmi bozukluğu var ilac kullanmam gerekiyor onu bile kullanmıyorum gelişim gerliği yapıyor diye birde korkutmak kesinlikle istemem. Ama bu ventolin zımbırtısı bir bebeğin ölümüne yol acmıştı Allah korusun tabi o yüzden kullanma derim rabbim kendi şifasını versin bu zamanlarda ki ilaclara muhtac olmayalım inşallah 🤲
aslaninannesi7 tubaydinlioglu_3561 ben normal hayatımda ventolin kullanıyordum. Hamileyim diye çekindim göğüs doktoruna gittim. O da ventolin yerine başka pompa verdi onu kullanıyorum. Yani bir zararı olmasa ventolin kullan derdi herhalde onu kullanma dedi özellikle. Siz yinede bir doktora danışın .
tubaydinlioglu_3561 Dilaren daha çok bende nefes darlığı oluyor öksürük bu son zamanlarda oldu bende o da hava değişiminden muhtemelen
tubaydinlioglu_3561 Bende hamileyken gittim doktora doktor verdi banada ama gerekmedikçe kullanma dedi. Dün çok kotuydum diye kullandım aldığımdan beri hiç kulanmamistim o kadar kısık nefes alıyordum ki bayılacak gibi oldum diye aldım umarım irsey olmaz 29. Haftadayim
anneyim01 tubaydinlioglu_3561 Bende Alerjik astımım norml Astımla beraber 2 ilaçım var biri sizin dediğinz diğeride raporlu olan Gebe değilm Kalınca Sakınca olrmu Kullansam diye merak edyordum Bende takipte kalayım