LeylaAB İlk 14 hafta sürekli kasık ağrısı kramplar yaşadım. Doktorum hep çok normal rahmin genişliyor, rahim etrafındaki bağlar geriliyor diyordu. Şimdi 20 haftalığım ufak ufak adet sancısı gibi sancılar oluyor çok hafif ama bu da normalmiş. Korkulacak bir durum yok. Vücut bu kadar değişirken elbette ağrılarıda olacak 🌸