
Hikayem çok uzun nereden başlasam bilemedim , 17 eylülde tüp bebek için gün alarak gittim ogün gebe olduğumu öğrendim doğal yolla kalmışım. Üstelik
Tek yumurta ikiziydi . 6. Hafta kese içi kanama başladı ve 4 ekimde kürtaj oldum 1 hafta ilişki yasağı vardı kanamam 4 gün sürdü . 1 hafta sonra normal hayatıma devam edeceğim söylendi . Mucize gibiydi sonlandı çok üzüldüm .
Doktorum kontrolümde ⅔ haftaya kadar regli olacağımı söyledi regli olmadım bugün test yaptım pozitif beta verdim 67 çıktı .
Sizce bu değerler normal mi 26 gün önce kürtaj olmuştum 67 çokmu düşük