Meryeli yani zararı var mı bilmiyorum ama avantajını gözeterek tercih etme sebebim şu olmuştu bebeğim kış bebeği olacak yaşadığım şehir nemli ve içeride çamaşır çok zor kuruyodu ıslak kokusu kalıyo diyerek aldım. Açık havada kurutmak birinci tercihim ama malesef her mevsim, her şehir, her ev aynı koşulları barındırmıyo. Ve kurutma makinasının ısısıyla camasır bir kez daha temizleniyo bu benim fikrim. Bebeğimin bütün kıyafetlerini kurutmaya attım hicbir kıyafet kücülmedi, rengi solmadı. Ve en önemlisi evdeki toz ciddi anlamda azaldı.