Eminemert Arkadaslar nasıl yatıyorsunuz dr hep sol tarafına yat dedi hep sol yatınca bacagım agırıyo sag tarafınada yatan var mı bebege bi zararı varmı. Sag tarafa yatınca bebege kan gitmez diye okumuştum ama hep sol tarafa yatılmıyoki
TugceSenelKavak Eminemert 36+5 haftalık hamileyim hem sağa hem sola yatıyorum. Hatta bazen geceleri sırt üstü yatarken uyandığım oluyor demekki farkında olmadan sırt üstü de yatıyorum nasıl rahat edersem sadece yüz üstü yatamıyorum malum göbekten o da.
dolunay_6 Eminemert 37+1 oldum iki tarafa da yatıyorum zaten uyumak doğum yaklaştıkça zorlaşıyo uzun süreler aynı pozisyonda uyunmuyo
SerpilG Eminemert ben sağa da yatıyorum. Nst için sırtüstü yatırıyorlar. Evdede 5 dk falan sırtüstü yatıyorum oyüzden.
Yagmur0256 dolunay_6 Bende sol tarafa yatmaktan çatı kemiğime ağırlık yaptığı için sol çatı kemiğim fena halde ağrıyo. Gece ağrıdan sağa yatıyorum bu seferde bebekten dolayı sağ kasıklarıma şiddetli ağrı giriyo 😬
Eminemert Nst için sırt üstü yattım ve tansiyonum düştü terledm cok baygınlık geldi içime yatamadım dr hbr verildi ve serum taktılar ondan sonra dedi dr sol tarafına yat hepde sol yatılmıyo zaten uyuyamama yatamama başladı