Melosum34 Nazsuuu benim esşimde ilk oğlumun adı için diyor sen koydun bunu da ben istiyorum diyor Mirzan diyor ne o öyle tarzan gibi ya ama kırmak da istemiyorum
Cnhavva Melosum34 mirza daha kibar duruyo ama mirzan istiyosaniz miran falan da olur benziyo daha kibar hali anlamini bilmiyorum da bi dizide vardi sanki
Melosum34 20152018 bana da öyle geliyor ağır isim nasıl ikna ederim acaba trip atıyorr sabahtan beri diğerinin ismini de sen koydun diye 🥲
Ayazinkoooooo Melosum34 benim eşim de hep dedi ismi ben koycam bende aylarca işledim ayaz olsun yanına isim bul diye en son dedi ki ben isme karar verdim sadece ayaz koyacam dedi ahahahasehehe ismi kendi koydu sanıyo 😂😂