aryadeniz25 Melekkn normal bence kuzum benimde ilk başlarda böyleydi 2.trimestere geçince rahatladım ama yavaş yavaş karnım büyüdüğü için şimdi yine ağrıyor ama olsun düşünmesi bile insana huzur veriyor sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 💕
Ervazengin01 Melekkn normal canım adet ağrısı gibi kasıkların ağrır arada korkma hepsi geçiyor. Bı bakmışsın son aylara girmişsin bu seferde başka şeylere takiliyorsun😊
Aynursvs Melekkn evet ağrın çok normal kese kendini büyümeye hazırladığı için oluyormuş doktorum söyledi bana da💖
Melekkn aryadeniz25 inşallah canım inşallah çok teşekkür ederim benim 3 yıldır bebeğim olmuyordu o yüzden tedirgin oluyorum🤭
aryadeniz25 Melekkn bol bol dinlen kuzum korkutmak gibi olmasın ama ben 23+4teyim ama inan uyuyamıyorum geceleri tabi herkesin gebeliği kendine güzel ama yine de hareketlerini hissedince içimde dünyalar benim oluyor gibi rahatlıyorum 🥹
Mak95 Canım belirtilerin nelerdi ve nasıl öğrendin yani adetten öncemi yada kaç gün geçti ve öğrendin
Melekkn Mak95 yok canım addeten sonra yani gecikti şüpelendim test yaptm ve çıktı sonrada doktora gittim ultrason çekti hatta ikiz bile ola bilir dedi🥹
Melekkn Burcu__0506 Mak95 Mide bulantılarım oluyordu az az, nebileyim canım bişey çekiyodu o olmayınca hiç bişey yemek istemiyordum, göğüslerim şişti ve çok acıdı, sonra kasık ağrısı, sık sık idrara çıkma gibi falan
Mak95 Melekkn kaç gün gecikmiştin ? 5 senelik evliyim. Heralde 5 bin tane test yapmışımdır her seferinde negatif gördüm. Adetlerim çok düzenlidir hiç şaşmaz ve şuan 3 gün geciktim. Test yapmaya korkuyorum 🤦🏼♀️
Burcu__0506 Melekkn benimde belirtilerim böyle kasıkda batma ve sırt ağrısı oluyor bat bekliyorum dua edermisin banada Allahım nasip etsin
Melekkn Burcu__0506 inşallah canım darısı senin başına ve başka çocuk sahibi olmak isteyenlerin başına tez bir zamanda inşallah seninde hamileliğini öğreniriz☺️❤️
Burcu__0506 Melekkn inşallah canım Allahım o günleri tekrar nasip etsin ☺️ Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın