Kızlar 24 haftalığım Bursa da oturuyorum normalde ama 1 haftadır İstanbul’a geldim ve bugün Bursa da bağlı olduğum sağlık ocağı aradı aile hekimim gidip kan ve idrar tahlili vermem gerektiğini söyledi. Bende İstanbul’da olduğumu söyledim bana yakın bi sağlık ocağına gidip sorup bi ihtimal belki yaptırabileceğimi söyledi. Benim ananem hasta bende zaten onun için geldim ve durumu da kötü baya bende gidersem ananeme Allah korusun bişey olursa yetişemem diye korkuyorum. Şimdi eğer ben yarın daha önce bağlı olduğum sağlık ocağına gitsem durumu anlatsam acaba o tahlili yaparlar mı. Çünkü Bursa’daki hemşirem en azından sistem üzerinden takip ederiz dedi. Ne yapacağımı bilemedim ben böyle bi durum yada benzerini yaşayan var mı acaba aranızda yardımcı olur musunuz acaba. Özelde yada devlet hastanesinde yapsam olmaz mı dedim yok dediler aile hekimi tarafından yapılmalı denildi