ArasMom__ ben 15+1 haftada ogrendim bizimkisi erkek tabi kizimi gec ogrendim 5 ayda ogrenmiştim kiz cocuklari geç belli oluyor erkek daha erken belli oluyor. Ben normal kahvalti yapip gitmiştim ama duyduguma gore tatliyla ekşiyi ayni anda yerseniz cocuk kendini gosteriyormuş misal çikolata+limon