mhrmom Normalde evet derdim ama erken daha ama yumurtlama gununuz nezaman ki hemen hamilelik belirtileri oldu 😊 bende adet olmayinca iki gun sonra test yaptim pozitif cikti oncesinde bulanti hissi kasik agrisi vardi yinede test yapmadan emin olamiyorsun malesef surekli kesin psikolojik diye kendimi kaptirmamistim