Melosum34 daha benim üç dört gündür daha net hissediyorum
Annem diyor hissediyormusnn hep hayırdi
Ve annemin dediği şey?
Seninkiler rahatına düşkün içeride iyiler az yurudun mu zora gelemiyor dışarıda da kuduruklar🤣🤣
İkinci Hamileliğim oğlum da önce hiç hissetmedim sakindi tek sertleşme vardı oda yurunce ama doğru düz duvara tırmanan çocuk 🤣