Irmm2816 İyi akşamlar kızlar 25 haftalığım sabahları kalktığım zaman genelde sol elim uyuşuk oluyor yataktan kalmadanda geçmiyor normal midir korkuyorum bişey mi var acaba diye 🤔
Busrra06_ Normal gebelikte karpal tünel sendromu gelişebilir ödemden dolayı sinirlere baskı yapıyor. Gebelikten sonra geçmezse o zaman doktora gidersin sinir sıkışması için