RiRi22 hayır etmedi ben hem devlet hem özel takipliyim geçen hafta devlette alttan muayene yapıldı ama kapalı demişlerdi o zamanda sancımın olduğunu söyleyip yatış demişti doktorum ama kabul etmedim sezaryen istiyorum zaten haftaya tekrar kontrolüm var gün vericek duruma göre