xmotherx mutlaka yaptır doktoru dinle belki gizli şeker vardır. Doktor şeker testi bebeğe zarar vermez ama seker varda bunu bilmiyorsak bebege geçerse bu zarar verir demişti. Birde şöyle birşey daha ekledi hayatında hiç tatlı türü baklava vs yemiyormusun aynı şey sadece o tatlılarda ne kadar gram şeker kullanıldığını bilmiyoruz tam bir veri alabilmek için aynı şekeri ham miktarını bilerek yüklüyoruz demisti. Ben 10dan sonra bisi yemedim. Benimde sekerim çok düşük çıkıyor diye yaptırmıştım. 10dn önce şekerli sakız yedim o bile sonucu etkilemis. Ona göre ogun yedginize ve saatine dikkat edin bu arada. Üç kere kan aldılar bu şekilde. Geçmiş olsun ☺️🌸