Melike123 ben lansinoh tekli aldım. Alırken çok düşündüm acaba gerekir mi gerekmezse boşuna mı masraf vs diye. İyi ki almışım. Şu an çekişinden memnunım bir de kızım az emdiğinde göğüslerimde birikiyor süt ve süt ateşi diye bir şey varmış boşaltmadan geçmiyor acillik olmuştum ateşten şimdi emzirme sonrası doluluk varsa direkt sağarak boşaltıyorum