yeni_anne2 rica ederim. Ama şuna emin ol ki şeker yüklemesi yaptırmadan istediğin kadar ben diyet yaparım ölçüm yaparım dikkatli olurum de; olamazsın illa ki salarsın ve ya varsa gebelik şekeri. Aslında gebelik şekeri ne biliyor musun? İlk lokmayı ağza attıktan 1saat sonra ölçüm yapılıyor püf noktası bu 1saati 10dkdahi geçerse doktora bsy olmaz yani kendimizi kandırırız. Doğum yapınca çoğu kişide bitiyor gebelik şekeri sebeb-i ise, artık ilk lokmadan 2saat sonrası önemli çünkü artık bebek yok. Yani kısacası yapamazsın o ölçümleri eğer şeker olduğuna emin olmazsan uğraşmazsın inan ki yaşayan bilir çok zor cebelleşiyorsun resmen. Ben doğum odasında 83tüm doğumdan çıkınca 94oldum çünkü hamileyken tatlı yiyememekten gözüm dönmüş ne bulduysam yemiştim tatlı namına :)))