Ozlemirayy İlk çocuğumu 2 haftalık 2çocuğumu 4 haftalık öğrendim😍😍😍 doya doya gebelik yaşıyorum yani😐
Sezenay Ozlemirayy biter mi derken 27haftalik olduk bile😊 Rabbim sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin
Tubagnlts Ozlemirayy aynı şekilde bende derdim geçer mı bu haftalar diye şimdi 33+2 bile olduk kızımla 😊
Pelinizm Medusa Evet bende aynı düşünüyorum şöyle bi 12 sen sonra hızlı geçti sanki birden geldik 20ye🙈🌸
BurcuHamza Ohoo ilk haftalar fırtına gibi geçiyor yani benim öyle olmuştu ☺️ esas 28den sonrası agirlasinca hersey daha başka oluyor hareketlerini hissettikce hemen eline ayağına kavuşmak istiyor insan 🤗 Allah hayırlısıyla sağlıklı hepimizi yavrularina kavuştursun inşaAllah 😍
Tazeannesevo Bana da öyle geliyor ya kalp atışını duysam rahatlayacak diyorum sonra öncekini duydum sonra kalbi durdu diyorum anlayacağınız annelik kafayı yemek 😂