Sezeryan doğum yapalı 34 gün oldu ameliyat olduğum günden itibaren yaklaşık 1 hafta kanamam oldu sonrasında tamamen kesildi sadece sarı ve beyaz akıntım oldu şuan 34 gün ve 2 gün oncesinde kahverengi lekelenmeyle başlayan şuan aktif kanamaya dönen bir kanamam var adetmi oldum yoksa bu 40 çıkana kadar olabilecek düzensiz kanamalardan birimidir ?