obli Ayse0575 kraft kenya diye gidip kraft tokyo aldım. Bilmiyorum mağazada denediniz mi ama sürüşü konforlu değil manevra yaparken sanki tır döndürüyorum gibi genişten almak zorunda kalıyorsunuz. Eğer denerseniz ne demek istediğimi anlarsınız. Tokyo ise sürüş olarak çok daha konforlu ve kolay bakın derim.
aybikannesi Ftmnnr benide tek tedirgin eden arka tekerleğin büyük olmasıydı 😂 o zaman kesin onu alıcam 360° dönmesi vs çok güzel geliyodu ama bi kararsızdım çok kaba bagaja sığmaz dedikleri için
Ftmnnr aybikannesi bagaja sığar tekerlekleri çok kolay çıkıp takılıyor ben üşengeç bı insanım bana çok pratik geldi
e_blue_sky_a Nilayaldemir civilde Kraft modellerine yönelin dönüşleri harika olduğu yerde 360 derece dönüyor
edaaay37 Sunny baby nova tercih ettik hem kabin boy hem de çift yönlü fiyatı da diğer markalara göre daha uygun geldi.Daha dün elimize ulaştı inşallah kullandıkça memnun kalırız. Ben instagramdan videolarını görmüştüm ordan bakabilirsiniz.
hhatice-25 edaaay37 merhaba memnun musunuz aldığınız bebek arabasından? Tekerinde sorun yaşadım diyenler olmuş da
kurkmantosuzmadonna Nilayaldemir ben travel sistem aldım joie Chrome henüz kullanmadım ama memnun olan çok kişi var. Kabin boy ise hamilton r1 duydum memnun olanı çok bunlarda tabi siz de iyi araştırın yine ☺️