Öncelikle herkese merhaba ben uygulamayı uzun süredir kullanıyordum ama hesap kurmadm yeni kurdum bu hesabımı da sadece buradaki paylaşımlarınızı inceliyordum bugün buraya yazma gereği duydum. Geçen gün bebeğimi beşiğe koyarken kafasını yanlışlıkla çarptım canı mı çok yandı korktu mu bilmiyorm ağladı gece boyu izledim birşey olur korkusuyla agladiktan sonra sütünü içip yattı ama içim rahat etmedi neyse iyiydi çok şükür birşeyi yoktu dün de gece 12 gibi eltimi hastaneye kaldırdılar kanaması olduğundan kv o ara aradı beni kaynimdan telfnu bana vermesini istedim kızım kucagimdaydi uyutmaya çalışıyordm gerizekalı telefonu bana insanca vermek yerine hayvan gibi fırlattı yastığa çarpıp kızımın kafasına geldi o ara onu boğmamak için kendmi zor tuttum bugün kızım biraz huysuz kulak ağrısı ve gaz sancısı var baya kafasından kaynaklı canı acıyor olabilir mi sizce çok kafama takıldı zatn birkere ben çarptım vicdan azabı çekiyorum😔