aslaninannesi7 Cimcime30 ablam regl iken hamile olduğunu öğrendi valla bizde çok şaşırdık ama olabiliyormuş
Nacyax Cimcime30 teyzem 8 ay boyunca adet görmüş ağır kaldırınca bi sancısı olmuş doktora gitmişler doğum yapıyorsun demişler😅 hiçmi göbeğinden farketmemiş derseniz teyzemin kilosu baya vardı farketmemiş isminide Gizem koydular🤭
Burcu__0506 Cimcime30 bende 2 defa test yaptım ikiside pozitif geldi bat 9 kasım bekliyorum, eğer hamileyken üzerine 2 defa adet gördüm 😂
aslaninannesi7 Cimcime30 yani olabilecek birşey ama çok da görülmüyor. En kısa zamanda bir test yapın yapalım
Burcu__0506 Cimcime30 3 test yaptım 1 pozitif 2 negatif gördüm , rengide koyu baya belliydi ama test mı yalancı pozitif verdi anlamadım
HandeNur22 Ben adet diyemem ama henüz karından bebek gözükmezken 2 gün pembe kanamam olmuştu hemen progestan kullanmıştım ozaman doktor ikiz ve diğer kese kanama işe gitmiş demişti
Yaseminbasdag Ben adet öncesi silik bi çizgi gördüm sonra adet oldum olunca olmadıgını düşündüm şuanda yine bulantım devam ediyor adet olalı 1 hafta oldu ama pembe kahve iki kere akıntım oldu adet öncesi olurdu anlam veremedim yaşayan var mı
Caglacolak5237 Cimcime30 hamileyken regl olmak aslında mümkün değil. Regl olmak demek rahim duvarlarının dökülmesi demek. Regl olsan döllenmiş yumurta nereye tutunacak. Kese etrafında zararsız kanama alanı oluyor yada damar çatlıyor bazen. İnsanlar bunu regl oldum sanıyor.
Burcu__0506 Caglacolak5237 benim Annem Bana hamileyken 9 ay boyunca adet görmüş çevremde de var böyle insanlar doktorlar da olabilir dedi
Yaseminbasdag Caglacolak5237 çoğu belirti vardı ama oldum bilmiyorum adetten bi gün önce kusuyordum hatta
Caglacolak5237 Cimcime30 vallahi bacım ben bu forumda gördüğüm çoğu şeye ağzım açık bakıyorum 😅 akıl tutulması yaşıyorum kelimeler kifayetsiz kalıyo.
Caglacolak5237 Burcu__0506 tartışmayacağım. 😅 yüce mevlam bu çağda herkese akıllı telefon ve Google amcayı bahşetmiş. Arama motoruna sadece “HAMİLEYKEN REGL OLUNUR MU?” Yazsanız yeter.