Kardelen_38 Arkadaşlar merhaba 3 lü tarama testi yaptırdım ben fakat değerlerim yüksek çıktı. Doktorum bana genetik test yaptırmamı istedi yaptıran varmı aranızda . Değerleri yüksek çıkan yaptıran varsa bilgi verebilirmi bana