Gebeliğin son haftalarında DTaB ( difteri boğmaca tetenoz) üçlü karma aşısını yaptırmayı düşünüyorum ben de. Hem çocuğa da antikor oluşturuyor ilk aylarda. Boğmaca çok tehlikeli bir hastalık ve ilk aylarında bebeğini boğmacadan kaybeden anneler var ülkemizde de. Ücretli bir aşı eczaneden temin edip sağlık ocağında vurdurabilirsiniz