Semaaarac GATA BERBAT o kadar kötü ki size anlatamam detaylı ultrason için gittim daha yaşı kücük asistanlar aşağılayıcı tavırlarla konusuyor ne haddineyse bilmiyorum ama kendilerini birşey sanıyorlar kendimde hemşireyim sağlık alanında çalıştım hemde covid zamanı asla böyle olmadım yani insanlık ve karakter meselesi tamamen. Neyse benimle konusma tavrı o kadar saçmaydıki vitaminlerime bakılmasını istemiştim ve ilk 3. Ayımın sonundayım vitaminlerimden haberdar olmak istiyorumki kullanılcaksa ilaç kullanayım demir olur magnezyum olur neyse bakmamıslae umurlarında bile olmamıs neden bakmadınız dediğimde beni azarladı neyse bir an önce çıkıp gitmek istedim ordan. Kanlarımın cıkmadığını söyledi yalnız 11 gün oldu hala çıkmadı hata veriyor diyor neyse eşimle labratuvara gidip kendimiz onaylattık sistemden siz düşünün çok eski pis bir hastame ve ben gebeyim buna rağmen bunuda yaptık yukarıya cıktığımda doktoru aramıs işte benim hakkımda bilgi veriyordu hemde çok acizce konuşarak haddinw olmadığı şekilde zengin giyimliydi hcoam sizi soedu neden hep asistanlae bakıyor dedi sorguladı falan doktora rapor veeiyor doktor yerinde 3 gidisimdede yoktu malesef demekki ne yaptıkları belli değil böyle bir durumda sonrasında şikayet ettim hastaneye ama cidden gidilecek bir hastane asla değil