Huliyatrkcn Kızlar kullanıp memnun kaldığınız yenidogan bebek bezleri fikirlerinizi verirmisiniz bir türlü karar veremiyorum
Merve_kucuk Huliyatrkcn Kızım da molfix kullandım. Şimdi yeniden hamileyim pure baby aldım inşallah güzel çıkar. 128 tanesi 115₺ geldi. 1 numara için de 128 adet yeter bence. Çünkü kızım da 120 tane kullanıp direk 2 numaraya geçmiştim.
Mervealya1992 Huliyatrkcn molfix aldım 1 nı 2 no bakalım devamını almıcam cunku bazen işe yaramıyor boşa giidiiypr her cocuga hersey iyi gelmıyor
dika Huliyatrkcn Molfix aldım daha kullanmadık sadce 1 ve 2 aldım bakalım bebeğime olursa devamlı kullanacam olmazsa başka beze geçiş yapacam Molfixten sonra düşündüğüm diğer bez sllepy
Minikveannesi2 Huliyatrkcn kızımda ilk dönem slepyy kullandım sonra baby turcoya dönmüştüm şimdi bebeğime baby turco ile başlamayı düşünüyorum
bade-06-bade Huliyatrkcn molfix aldım bebeğimde herhangi bir kızarıklık pişik taşırma sorunu yaşamadık ilk 120 li paket almıştım denemek amacli bebegim biraz küçük olduğu için bir numaradan 240 li paket daha aldım şimdilik güzel kullanıyoruz