Aselbadekcr Kızlar bugün doktora gittim doktorum 38. Haftada doğumu suni sancıyla başlatacağınu söyledi kilosu az olduğu için bekletemeyiz çok dedi. Suni sancıdan çok korkuyorum tecrübesi olanlar nasıl geçti neler yaptınız açılmanız olsun diye
Edaacar-ozkan Aselbadekcr ben şimdi yazmak isterimde bilmişler Ordusu başıma üşüşür neden korkutuyorsun diye 🤣
Edaacar-ozkan Aselbadekcr zor canım çok zor ben 6 saat suni sancı cektim açılmadım zorunlu sezeryan oldum valla dünya varmış dedim sezeryana dönünce
gmz10 Aselbadekcr Bir şekilde Allah dayanma gücünü veriyor gerçekten. Nefes egzersizler yapın ve sancı anlarında unutmayın. Nefes rahatlatmıştı beni. Refakatçiniz belinize kuyruk sokumunuza masaj yapsın ve sancı anlarında çömelin. Pilates topu varsa eğer onu da kullanın. Sıcak duş diyorlar bana zor geldi o an ben yapmadım ama rahatlatabilir ve açılmayı arttırır. Ama en önemlisi bence nefesti. İnşallah kolaylıkla geçer doğumunuz. Doğum ne kadar zor olsa da sonrası çok rahat oluyor inşallah sizin de öyle olur.