pinarsu Merhaba arkadaşlar.Şimdi size bir sorum olcak ama Öncelikle Rabbim herkesin bebişlerini sağlıkla gelmesini nasip etsin içinde benim yavrumda 😌💕 3 gün öncr Cinsiyet partisi yaptım pembelerrr uçtuuuu 🥳 🎉 🎈 O kadar güzel geçti ki iyikide yapmısım cinsiyet partisini yapmasammı acaba dıye cok dusundum ama ıyıkıde yapmışım sizde yapın bence içinizde hiçbirşey eksik kalmasın 😊Şimdi gelelim soruma 🤔 Biz doktora ılk gıttıgımızde cınsıyet ıcın emın olamadı tahminen arkadasıma ben cıktıktan sonra söyledi.Ama 2 hafta sonra emın olalım diye tekrar cagırdı arkadasıma tabi Kız demiş artık kesin ve netleşti demiş.Cinsiyet partiside yaptık ogrendık filan ama sizce baska doktora gıtsem mi acaba gercekten kızımmı olcak 😍😍Burda kız erkek ayrımı yapmıyorum rabbim sağlık versin yeterki ama insanoğlu emin olmak ıstıyor merak edıyor cunku ona göre alısveris yapıcamm 😌💕Kız deyipte yanılma payları olurmu sizce ? Genelde erkeklerde karıstırılıyor bu mesele kordonu pipi sanıyorlar filan ama kızda olur mu sizce 🤔🤔Bu arada 18 haftalık olduk 😌 🙏
Dimple23 Bencede artık yanılma olmaz ...hayırlı uğurlu olsun ...alışveriş için ayrıntılıyı bekleyin sonra gönlünüzce alın herşeyi 😊