Civeleksu
Tetikleyeceğini sanmıyorum, bende olmamıştı böyle bir durum ama zaten sizin sancınız ve açılmanız çıkmış doğum 1,2 hafta içinde gerçekleşebilir . Kendinizi korkutmayın düşünmemeye çalışın . Bende şuan 39+2 deyim ne açılma var ne de sancı sizin gibi olmak isterdim , iyi tarafından düşünün :))