Neboss Kürtaj oldum 1 hafta oldu. Bu süreçte de hep leke şeklinde kanamam oldu. Bugün bi tık daha fazla geldi önceki günlere göre. Kürtaj sonrası kanamanız ne zaman bitti ve ilk reglinizi ne zaman gördünüz?
gecegunesim Neboss benim neredeyse 3 hafta sonra oldu. tam hatırlayamıyorum belki 1ay baya uzun sürdü gelmesi . geçmiş olsun.
Neboss Nazli_3009 diğer açılan konularda okuduğum kadarıyla bu durum oldukça değişiklik gösteriyor galiba
Nazli_3009 Neboss canım hangi konu değişiklik gösteriyor onu anlayamadım ben 4 gün önce kürtaj oldum adet değil yanlış anlaşılma olmasın
Grimsi Kızlar bende cuma günü oldum kürtaj beta değerlerleriniz ne durumda Benimde kırmızı şekilde geliyor kanamalarim ama çok değil yani 1 günde 1 ped bile doldurmayacak şekilde bir de karnım çok ağrıyor @Neboss @gecegunesim @Nazli_3009
Nazli_3009 Grimsi ben beta baktırmadım daha kanama olarak da öyle çok aşırı değil rengi kırmızı bazen hiç olmuyor bazen silince oluyor bazen de çok az pede bulaşmış oluyor ağrı olarak da kasığım da ağrı batma falan oluyor benim de
Neboss Grimsi henüz kan vermedim beta değerim ne durumda bilmiyorum haftaya gideceğim doktora. Ama benim çok ağrım olmadı kanamamda çok az oluyor olmuyor denecek şekilde az
gecegunesim Grimsi Benim kürtaj olalı bi beş ay oldu canım ama uzun sürdü betanın sıfırlanması sıfırlanmadan regli olmadım. Kürtaj sonrası 2 kez beta baktırmıstım sıfıra doğru düşüyormu diye kontrol ettirmek için .
Grimsi Nazli_3009 bana dün baktılar beta 2 günde bı takip edelim dedi doktor ne zaman sıfırlanır acaba
Neboss Nazli_3009 bazı kişilerin kürtaj sonrası kanaması regl düzeyinde oluyormuş benimde sizin gibi çok az oldu gariplik mi var acaba dedim ama bu şekildede oluyormuş galiba
Nazli_3009 Neboss yok aşkım ya eğer kendiliğinden düşük olursa evde vs onların baya uzun sürüyor kanaması ve daha fazla oluyor doktor bana çok olmaz demişti
Neboss Nazli_3009 kürtajdan sonra doktorla konuşamadım ben kontrole gittiğimde konuşabileceğim inşallah. O yüzden tedirgin oldum canım ya
Neboss Nazli_3009 kendiliğinden düşmedi 9 haflalık olmamız gerekirken gelişim 6 haftalıkta kalmış kalp atışını bile duyamadım 😔