Benim ilk bebeğimde erken doğum riskim 17. Haftalarda başlamıştı ve Protestan kullanmaya başlamıştım bana ağır geldiği için onu bir süre sonra proloton iğneye çevirdiler. 35. Haftamda olması lazım ciğer geliştirici yapıldım bu arada bebeğin gelişimi durdu kanala girdiği için. Sürekli takibe gidip geliyordum. 36. Haftada 3 cm açılmam vardı 37. Haftaya girer girmez hastaneye yatışım yapıldı normal doğum istemiştim epidural takılıp Sünni sancı verildi sabah 8den akşam 4 e kadar açılmamda artış olmadı bebeğin de kalbi teklemeye başlayınca sezaryene alındım bebeğim 2450 doğdu sarılığı vardı ama küvexe alınmadı çok şükür sadece sürekli emzirdim florasan altında uyuduk haftalarca