bence boşuna konuşmuyorlar canım doktorlar eğer açılman yoksa çatın da müsait değilse zorlamamalısın. evet bebeğin omuzlarına bişey olmayada bilir ama olursa ihtimali de var. istersen başka bir doktordan daha öneri alıp ona göre ilerleyebilirsin. 24 haftalık hamileyim bende, eğer doktorum bana böyle bişey deseydi hiç düşünmeden sezeryana tamam derdim.