Aybars7878 Mesela benim ilk gebeliğimde açılmam olmadı doğuma gitmiştim artık normal doğum olacaktı Suni sancı verdiler öğlen 2′de akşam 10.35′de doğurdum 10 dakika önce de Doktorum geldi parmağını soktu ve Kaanlar akmaya başladı sonrasında suyum geldi ve doğuma alındım mesela